Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gj | użytkownik

imię i nazwiskoGawiński Jakub adresMalbork / Blackpool zarejestrowany20.04.2008 @19:46:21 ostatnio na stronie16.07.2015 @21:36:23

Do wszystkich wielce urazonych moja krytyka:

Nie boje sie dac niskiej oceny. Nie mam zamiaru zawyzac ocen. Nie dam dobrej oceny kiepskiej pracy tylko dlatego, ze zla (co to wlasciwie jest zla ocena??) moze zasmucic/zdenerwowac niedojrzalego na krytyke uzytkownika tego portalu. Jesli czujecie, ze mszczenie sie na moich zdjeciach Wam ulzy- zapraszam. Ale jak juz to robicie to badzcie obiektywni i piszcie z glowa, zamiast kierowac sie zemsta. Pozdro.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty82 komentarze1176 posty na forum3

komputer / sprzęt
canon 60d, canon 50mm f1.8, tamron 10-24mm.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~CrimsonRose    04.05.2008 @17:16:04
thx )
_______
Lord, make me a rainbow.
~PiotrGrzelak    04.05.2008 @17:14:46
dzięki za odwiedziny i zapraszam do mojej galerii każda rada się przyda,a nie tylko rewelacja.
Pozdrawiam
~radki    04.05.2008 @17:12:12
Civic Si .
_______
Cenię szczere opinie. Zobacz co ja mam . pozdr...

http://radki.myjalbum.net/
~cerone    04.05.2008 @17:05:26
dzieki za wizyte i opinie, wiem ze jakis mega wypas to nie jest ale ciagle sie ucze pozdrawiam
~wonzky    04.05.2008 @17:00:57
Widze, i wiem, że przepalenia, ale dzięki za racjonalną ocene, a nie rewelacje dawaną ot tak bo kolorowo
Pozdrawiam i moje przepalenia były zamierzone i zrobione w PSie
Idę oglądac Twoje DA
~NoleM    04.05.2008 @16:53:47
Taki mam zamiar :P
~staweckimateusz    04.05.2008 @16:34:13
banalny centralny kadr, ale zwrócił uwagę, no chyba, że oceniasz wszystkie zdjęcia. Jednak dzięki w ogóle za zainteresowanie
~winkey    04.05.2008 @16:27:32
dzięki zapraszam do przejrzenia reszty moich prac
pozdrawiam
Marta
~Pachniduo    04.05.2008 @16:15:33
spoko, jest na tyle wyrazne zeby dostrzec istote zdjecia.

bless.
_______
~~
~BUFU20    04.05.2008 @16:02:18
dzięki
_______
"Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki."
PAUL MICHAEL ZULEHNER

Zapraszam do Mnie http://bufu20.digart.pl/
~hellyhope    04.05.2008 @15:54:48
dzieki
_______
________________________________________________________

don't cry
~Lars    04.05.2008 @15:46:55
dzieki za komentarz - ze zdjecia na zdjecie powinno byc lepiej, w koncu nie od razu Krakow zbudowano

pozdrawiam goraco i zycze milego dnia!
- lars
~Lauura    04.05.2008 @14:54:01
dzięki za podpowiedź - spróbuję
~Lauura    04.05.2008 @14:50:38
ja coś zbudować? to trudne by było zapewne
~marcell    04.05.2008 @14:49:35
bo jakos "normalnie" mi sie nie podobalo,nie wiem czemu :P
~happinens    04.05.2008 @14:46:39
no tytulł zadziwiająco trudny do zgadniecia xDD
hehe. dzieki za te słowa. za 2 godzinki pójde zrobić nowe )

pozdrawiam ;D
_______
nie dziękuj - oceń.
~Themallys    04.05.2008 @14:45:58
dziekuje za te słowa
nastepne beda lepsze
uczę się dopiero ^^
_______
nie dziękuj-oceń.
~nirvanka0    04.05.2008 @14:38:47
hehe dzięki :D
~orchidays    04.05.2008 @14:20:13
dziekuję za konstruktywny komentarz
mam podobne zdanie co do tego bałaganu, nie mogłam nic z nim zrobić jakoś.
pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej
_______
dorosłość to początek bezgwiezdnego nieba
i chmur które niczego nie przypominają... nawet waty cukrowej.kJ
http://www.jaworska.info
-hadley    04.05.2008 @14:17:19
Dziękuję
-sweeety    04.05.2008 @14:05:47
dzięki
~Axeart    03.05.2008 @23:39:38
Tak więc wyraziłeś good for you ...
_______
Nie dziękuj za comenta, oceń proszę moje prace Pozdrawiam !!
~Axeart    03.05.2008 @23:36:57
Na szczęście mój profil moje spontany. Pozdro
_______
Nie dziękuj za comenta, oceń proszę moje prace Pozdrawiam !!
~klariso    02.05.2008 @23:16:47
a dziękuję
_______
Coraz to wietrzniej w głowie...
~kasija    02.05.2008 @22:18:42
dziękować
_______
zuo !
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt